söndag 18 mars 2012

Livstecken!

Okej, nu blev glappet för stort! Men dagarna har varit fulla med roliga (och såklart mindre roliga) saker :) det har varit skola, jobb, plugg, vänner, träning och en del tid i Bjärred förstås... Ja lite av varje helt enkelt! Har faktiskt också städat min bil, stolt! Det behövdes verkligen, tog typ 45 minuter bara i dammsuga den. Och då stressade jag ändå... Känns riktigt skönt nu när det är gjort.

Just för tillfället ligger jag i min säng och tänkte snart sova. Det är både skola, jobb och gym imorgon , så behöver sova! Har precis suttit och gått igenom 1234668943 olika proteintillskott hos gymgrossisten, och till slut hittade jag ett som jag tror blir bra. Jag har blivit ganska mycket tjatad på att jag borde ta protein nu när jag tränar så mycket, men har skitit i det. Sen insåg jag igår att jag har gått ner 6 kg på dessa veckorna... Inte bra! Så jag hoppas på att det kommer hem imorgon :)

Annars har jag inget vettigt att säga idag... Kanske kommer något kul imorgon! :)

Sov gott!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar