onsdag 21 mars 2012

Polishögskolan

Hello lovers!

Sitter på bussen och eftersom det inte finns överdrivet mycket att göra på en buss så tyckte jag att ett inlägg kunde vara på sin plats! Dagen har bestått av skola, jobb (krångel, krångel, why not liksom?) och naturligtvis gymmet. Nu är jag åter på väg mot Bjärred, Trevligt!

Som jag nämnt tidigare så har jag ju sökt till polishögskolan denna omgången, första för mig. Jag kan säga att det är SJUKT jobbigt att vänta... Jag vill ha svar NU! nunununu. tror inte jag kommer in pga den stora skalan sökande i samband med att jag är så ung... Men det hade ju varit skönt att få beskedet... Så jag kan bestämma vad jag ska göra med mitt liv. Annars blir det väl lumpen, där har jag ju blivit antagen innan, så det borde ju inte vara något problem. Borde säger jag nu... Lär väl vara nervös för det också om polishögskolan dissar mig. Jaja, det ger sig med tiden.

Ha det fint så hörs vi!

Puss i ljumsken :*

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar