onsdag 14 december 2011

Lundabor!

Hola!

Klockan är 14:14 och jag har redan kommit hem från jobbet, gött! Känns riktigt skönt faktiskt, dessutom har jag rapporterat allt också så nu kan jag ägna mig åt andra nödvändiga sysslor! Jag hade tänkt mig att städa bilen, kanske tvätta den, plocka undan här inne och lite sånt.

Igår vart jag i Lund (Eller någonstans utanför, jag minns inte var jag körde och när jag skulle hem körde jag fel. Men till slut hittade GPSen hem, som tur var!). Någonstans kring Lund var jag i alla fall, närmre bestämt i Andreas fina lägenhet :) Det var första gången på minst tre år som vi träffades, så det var super kul! (Trots att alla inte var där igår, men det kommer ju fler gånger) Det blev ganska sent så jag tog sovmorgon imorse... skönt! Ikväll vet jag inte vad som händer, vi får väl se.

Förresten så klippte och färgade jag håret hos den nya frisören som jag till slut valde att boka med. Som tur är så vart hon jäääääätte duktig och jag blev suuuuuuuper nöjd med håret!! Kan lätt säga att jag aldrig har varit så nöjd! Billigt var det också, så den frissan behålles! ;) För dom som är intresserade så var det Sara på Catwalk i Kristianstad som utförde miraklet!



XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar