söndag 11 december 2011

Mycket har hänt sedan sist men just nu är jag knappt levande, så det blir bara ett kort inlägg idag.

Igår blev det en spontan utgång med Juliet, Mia, Cissi och några av deras vänner. Det var inte planerat och där fanns typ inga människor i stan men ack så kul vi hade! Kvällen var helt enkelt grym, så tack för det alla inblandade! Bilder blev där endast ett par, men dom kommer upp när jag återuppstått. Resultatet av kvällen blev ju dock inte jätte kul, har inte mått överdrivet bra. Jag tog mig i alla fall hem och vid 2 kunde jag förflytta mig från toan till sängen och där har jag legat pall fram till nu (klockan är i skrivande stund 20:37). Snart ska jag duscha och sen måste jag sova då jag har mycket på schemat imorgon!

Vi hörs!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar