söndag 25 december 2011

Klockan är 14:00 i skrivande stund och jag ligger fortfarande i sängen... Hehe, tänkte att det är bäst jag vilar ordentligt till ikväll! ;) gårdagen var väldigt trevlig, jag lyckades till och med äta en del! Så det var verkligen lyckat. Kvällens gulligaste var ju lätt när husets 4:a åring ser tomten utanför fönstret och ropar: "Nu jädrar!!" haha så söt :) tomten var rätt söt han också, en hel del skrattanfall fick han! Sen hade vi ju då farmor/mormor i huset som mycket glatt utbrister: "vi har iiiiingen julmust, men vi har brrrränvin!!" Haha trevlig familj det där :) så tack alla för en rolig och mysig kväll!!

Strax ska jag äta lite och sedan duscha så att jag hinner bli klar till ikväll då det bär av till Lundaborna följt av utgång i Malmö. En liten runda till kära Hässleholm blir det också till att börja med. Tror det kommer bli najs!!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar