torsdag 15 december 2011

Ligger i sängen och letar anledningar att ligga kvar, därför bloggar jag nu. Gårdagen var chill, trots att den inte blev alls som jag trodde. Men det blev i alla fall god middag hos snälla Micke och sedan lite chill där. När jag sedan insåg att kvällen inte skulle sluta som planerat så körde jag hem och tog med mig Nellie upp i sängen för att titta på Tokyo Drift. Den var ju lika bra som alla andra gånger, trots att Nellie då snarkade och morrade i sömnen under större delen av filmen... I vilket fall som helst så har jag sovit jävligt gott inatt, skönt som attan! Det behövde jag. Och nu ligger jag som sagt och drar mig. Ska snaaart köra och jobba... Snart.

Imorgon blir det träff med Lundapojkarna igen, ska bli kul! På lördag vankas det julbord och på söndag har jag blivit tillfrågad att vara med i en show med någon hund, så puckot (Jackie) får vara den lyckliga av mina doggisar att vara med. Hon blir nog mindre lycklig imorgon när jag måste rycka pälsen på henne så hon ser någorluna normal ut.... Men men, livet är hårt!

Nu ska jag pallra mig upp. Snart.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar