söndag 4 december 2011

Ullaredsresan var bra, det var otroligt roligt och ett riktigt härligt gäng att åka med!! Det enda dåliga med dagen var att jag lämnade tillbaka s&c Pink collection.... Jag ångrar sååååå att jag inte köpte den!!! Jag bara måste ha den.... Jag får beställa den istället, synd bara att det blir mer än dubbla priset... Strunt samma, allt jag köpte är jag nöjd med i alla fall så det känns super! :)

Fredagen spenderades på fest i hässleholm, där även Nellie fick följa med! Det var en mycket trevlig fest och Nellie skötte sig exemplariskt. Hon var tyst och snäll när jag smugglade in henne i taxin också.... Duktig tjej, hon vet när det är allvar!

Igår hade vi en mys pys dag med super god frukost, promenad, mys och sedan Kina mat med trevligt sällskap. Väldigt bra helg alltså! Nu slöar jag lite och sen ska jag ta tag i allt jag måste få gjort idag. Dock har jag glömt köpa flyttlådor varje gång jag har varit i någon affär så det får vänta...

Jag tittade förresten på en lägenhet i fredes också. Den var jätte stor och trevlig, men inte helt bra... Jag fick liksom ingen bra känsla där... Låter löjligt och jag vet inte hur jag ska förklara det men det kändes inte bra. Så den blir det inte, synd bara att det är så jäkla svårt o få lägenhet när man har hund... Men det kommer väl!:)

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar