onsdag 16 november 2011

Ojojoj vad tiden går fort... Det känns som att jag bloggade för bara ett par dagar sedan, men jag insåg nyss att det var bra mycket längre sedan! Ni har missat mycket kan jag ju säga, orkar inte skriva allt. Men det har i alla fall varit jobb, mys med hundarna och pyssel med huset. Jag krockade ju bilen så min kära pappa är super snäll och kör mig på jobbet varje dag. Tur är väl det, vet inte vad jag skulle gjort annars... Så tack för det!

Förra veckan var det awards night för Q1 i mary kay. Trots att jag inte jobbade alls i augusti och att jag jobbat två dagar denna månaden så blev mitt underbara team Pink Dreamers detta kvartalets team!! Jag blev också miss go Give och Queen of sharing. Riktigt kul var det, trots att jag mådde ganska dåligt just den kvällen. Energikicken behövdes och jag är så sugen på att jobba järnet nu!! Men hundarna och huset måste gå före ett tag till. Jag måste ha ett stabilt liv innan jag lägger till en komponent till... Men det kommer nog igång igen snart :)

Om jag inte har sagt det så har jag köpt valp. En underbar liten border collie som heter Nellie. Hon är en. Riktigt tuff liten tjej som kommer att bli väldigt rolig att jobba med tror jag! Hon är inte rädd för något (vad jag märkt hittills), hon är smart, tänkande och hon är jätte duktig med kroppsspråk. Jag tror att jag får mycket att jobba med men hellre en skarp hund som ska dämpas än tvärt om. Bilder kommer när vi fått internet till datorn :)

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar