fredag 25 november 2011

Dagen har börjat bra, jag och Nellie inledde det hela med sovmorgon, mys på det! Nu har jag börjat på lussebullsbak! Jag älskar lussebullar och glögg, det är det bästa som finns. Det skapar i vanliga fall julstämning, men i år vägrar jag känna någon som helst julstämning eller ens erkänna att julen snart är här. Denna julen kommer liksom inte bli vad den skulle. Men jag överlever väl.. Hoppas på förbättringar, eller förändringar tills nästa år.

Om någon timme måste jag sätta igång min egen makeover... En rejäl dusch med hjälp av alla spa produkter jag har och alla krämer jag kan hitta ska jag använda för att få bort den gråa tonen i huden och de svullna ögonen. Sen blir det ton av smink och håret så stort som möjligt så att man ser så lite av mig som möjligt. Ikväll ska jag nämligen till systrarna Larsson och jag måste ju göra mig mänsklig så jag inte skrämmer någon. En hel del nagelfix lär det också bli. Nästa vecka går jag till en nagelterapeut så slipper jag ha bry med naglarna sen. Intresseklubben antecknar.

XoXo

1 kommentar: