lördag 19 november 2011

Lögnare.

Hej hopp. Livet rullar på, nästan lite för fort tycker jag! Men det är ju så det ska vara, inte tvärt om. Idag är oskar iväg och fiskar, så jag är själv hela dagen och tänkte ägna den åt mys med hundarna! Just nu är klockan sex, och jag har precis varit ute med dom så nu tänkte jag vila en stund. Har försökt sova en timme nu, men utan framgång. Därför tänkte jag att jag slänger in ett blogginlägg så länge.

Det är en del strul med mitt ena jobb, har varit ända sedan jag började. När ett mail därifrån igår dödade julstämningen för mig och pappa på Hässleholms julmässa kände jag att det får räcka nu, jag orkar inte detta mer. Så jag tror att jag faktiskt säger upp mig. Men jag tar helgen till att tänka över saken.

Från en sak till en annan, man slutar aldrig förvånas. Människor man trodde högre om visar sig vara riktigt äckligt låga. Sånt är tråkigt.. En människa som jag litade på, lättade mitt hjärta för när jag var ledsen har nu visat sig vara lite mindre mogen än jag trodde. Jag litade verkligen på denna människan... Och jag trodde verkligen att hon var värd det, men icke. Det är nog vanligare än jag vill inse med människor som lögnar och sprider olycka. I allt detta finns en människa som jag trodde faktiskt brydde sig om mig. (hon borde göra det i alla fall.) men än en gång har hon visat en av sina dåliga sidor och verkligen klargjort att hon bryr sig om sig själv mest, jag är inte så viktig. Jag är helt enkelt för naiv, jag måste sluta lita på människor så. Jag har haft svårt att lita på någon, men dessa få jag ändå litat på trodde jag verkligen var rätt. Men det finns helt enkelt väldigt få man kan lita på. Detta får bli ett kapitel som jag avslutar och inte bläddrar tillbaka till mer. Det blir nog bäst så, så som det var förr.

XoXo

1 kommentar:

  1. Ojdå, vilket jobb? Trist när det blir så.

    Trist med en person som inte är värd mer heller. Kan ju tänka mig...

    <3

    SvaraRadera