onsdag 23 november 2011

En känslomässig ber och dal-bana är vad jag genomgår just nu. Jag vet inte vad jag har gjort egentligen... Men det är väl egentligen för sent att ångra sig så egentligen borde jag bara lägga allt bakom mig och gå vidare... Fast det är ju inte så bara.. Tyvärr. På fredag ska jag i alla fall träffa Juliet, vilket kommer att vara väldigt välbehövligt! Hon vet hur man får mig lite gladare :)

Vi får se hur livet ter sig, gjort är i alla fall gjort. Kanske har jag lärt mig att ta det lite lugnt och tänka efter innan jag gör något. Det kommer något bra utav allt ont.

XoXo

2 kommentarer:

  1. Antar att det var du som kommenterade inlägget om Ericas outfit? ;) Haha!
    Det ska bli kul att ses på fredag, skvallra, snacka skit och bli fulla :D <3

    SvaraRadera
  2. Oj skrev jag ingen avsändare?! Haha men Japp det var jag :) ja det ska bli jätte kul!

    SvaraRadera