tisdag 1 november 2011

Dagen såg till en början lysande ut! Redan igår hade jag packat in allt i bilen som jag behövde idag, inte minst en hel drös med saker till huset. Så imorse gick jag upp tidigt och gjorde frkost för att ta med och sedan bar det av till jobbet. Riktigt skönt att ha allt färdigt så jag slapp det på morgonen och efter jobbet skulle jag ju till huset. Men det blev inte roktigt så... På vägen mot första butiken så hoppade där upp ett träd och satte sig i bilen. Kul. Så nu har jag ägnat de senaste två timmarna till att plocka glassplitter, gråta över min fina bil (som inte är speciellt fin längre) och att vänta på bärgaren. Så nu blir det till att jobba sent ikväll, och sakerna till huset får jag ta en annan dag. Idag ska jag låna fina Oskars bil, men sen ska jag ju hitta något att ha de närmsta veckorna när min egen är på verkstad. Fattar inte vad jag har gjort för att förtjäna så mycket ondska i mitt liv. Så alla ni som har klagat på en dålig morgon... TÄNK OM!!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar