tisdag 3 maj 2011

Lilla Bill :)

Inte för att jag kommer ihåg allt som hänt sen den 14 april, men vad jag i alla fall vet att jag har gjort är att jag kollade på hunden som jag nämnde att jag hade hittat på annons... han var dock redan tingad, men sen kunde dom som skulle ha honom inte komma, så det fick jag göra istället! Hunden fick följa med hem, Bill heter han. De senaste dagarna har vi vallat en hel del, han är så duktig! Han har också varit med och provat på lite agility! Jag säger inget mer än att det känns lovande... Bill är en riktig simmare, även om svanarna inte gillar att han inkräcktar... igår vallade även Tindra en liten stund och tydligen finns det hopp för henne också! Kul! :D Här kommer lite bilder på mina älsklingbäbisar!












Dom enda som aldrig kommer att döma mig efter mina handlingar, eller sluta älska mig är dessa två hundarna. Dom kommer vara mig evigt trogen och det känns ju bra att ha någon som aldrig lämnar en! (Förutom Tindra då när hon kör sin dagliga "rymmarrunda".

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar