tisdag 10 maj 2011

Dålig stil.

Åååh, alltså jag hinner ju inte blogga ordentligt! Speciellt inte när det är så underbart väder som det är idag...

Klubbmästerskapet var i Tollarp och det gick ju inte riktigt som planerat. Lydnaden med Tindra gick åt helvete, funderade på o bara lämna henne där när jag skulle hem. Agilityn gick väl bra, hon var glad o så, men hon brände sig i tunnlen så sen ville hon inte in i den mer. Jackie gick bra, men sen stod jag på huvudet och slog i armen, klantigt jag vet. Haha (Har fortfarande ont!) I alla fall så var jag snabbt uppe och Jackie var sjukt duktigt, mycket nöjd med henne alltså! Sen hade tävlingsledaren och domaren klantat sig och skrivit att jag var diskad, fast jag inte alls var det. Sen bara viftade tävlingsledaren bort det med ett "Jaja". Det tycker är FÖRJÄVLIGT rent ut sagt. Jag skiter i att jag kanske hade vunnit och att de klantat till det i papperna, men betalar jag för att tävla så ska dom fan hålla reda på papperna. Visst alla kan göra fel, men då ber man fan om ursäkt i alla fall! Dåligt, mycket dåligt!

Annars har det inte hänt mycket, jag har promenerat med hundarna, inte gjort så mycket... hinner fan inte med allt jag skulle gjort. Idag tänkte jag i alla fall klicka in Bill :) Tänkte tränat agility ikväll också men det är ju Eurovision, och det går ju faktiskt före allt!!

O, just det ja. Jag har fått biljett till Cesar i Malmö!! Så på lördag ska jag, Lollo och Gullvi dit! Det ska bli grymt skoj, jag trodde knappt mina örin när jag hörde det!! Tack Roger för biljetterna!!!

Nu ska jag inte tjata mer,

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar