måndag 23 maj 2011

Hopp i bloggningen igen, jag har fan inte tid! Men det innebär ju bara att jag har ett liv så det är ju inte något dåligt egentligen...

Pirates var inte så bra och det var inte kul alls att se 3D... Inget speciellt alls, mest jobbigt. Helgen spenderades med plugg, chill, hundmys i solen, film, godis och mys med älskling, mysig kväll med god mat samt rånar/polis jakt i knislinges omnejd. En väldigt bra helg alltså, men såklart med vissa nedslag. Sånt är livet.

Idag har jag gjort ett prov, bara 3 kvar... Det närmar sig! Imorgon är det studentfest och idag ska jag bara slappa och sakna älskling som är i Malmö denna veckan och jobbar... :( innan bb börjar måste jag komma på något att ha på mig på festen i morgon, inte det kryaste då temat är ABC (anything but clothes) ....

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar