onsdag 25 maj 2011

Detta Blir ett snabbt inlägg eftersom jag är trött och har slutprov i biologi B imorgon...

Kvällen har spenderats hos Peter i fårhagen med mina älsklingar Bill och Tindra, det började piss men till slut bättrade det sig och vi fick bättre kläm på övningarna. Faktum är att Tinny var riktigt duktig idag! Hon tog till och med en del press! Mina sötnosar, vad skulle jag göra utan dem?

Imorgon blir det som sagt prov, och efter det ska ja förmodligen till Malmö och hälsa på Oskar en stund eftersom de jobbar där hela veckan och jag saknar min älskling nu... :(

Ska nämna också att det var studentfest igår... Trots att förfesten spenderades med intare hade vi väldigt kul, och utanför skolan var de faktiskt riktigt roliga! Det var en rolig kväll och jag tackar mina pärlor för att ni gjorde den rolig! Ni vet vilka ni är.

God Natt!!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar