söndag 15 maj 2011

Cesar Millan!

Denna gången är det faktiskt inte mitt fel att jag inte har bloggat, utan det är blogspots fel då det inte har fungerat....

I alla fall så var jag och tittade på Cesar Millans show i Malmö igår, det var GRYMT bra! Helt sjukt! Mååånga skratt och en hel del kunskap fastnade. Jag är så glad att jag fick chansen att åka dit, riktigt glad. Vi hade såna vip biljetter också så vi fick stanna kvar och fråga Cesar vad vi ville efteråt, det var också lärorikt, även om där fanns vissa nötter som inte kunde hund alls. Tråkigt att de tog av den lilla tid man fick med honom. Meeen sjukt glad är jag i alla fall :)

Nu har jag städat ovanvåningen, så här är riktigt rent! De första gästerna kommer vid två, sen rullar det på hela dagen. Nu ska jag baka det sista också så de kan få lite fika när de kommer!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar