söndag 28 augusti 2011

Seminarie 2011!

Först och främst tänkte jag svara på din kommentar Linda: Jag vallar där jag köpte min ena hund, i Särsvik, Hörby- 7 mil från Vinslöv. Nu ska jag börja valla i Perstorp också, men jag har haft väldigt svårt att hitta någon där jag kan valla! Jag har kämpat med det i två år och äntligen har jag nu fått dessa ställena! Jag kommer ju snart att få hem mina får och då får du hemskt gärna komma och valla på dom! :) (Precis utanför Vinslöv) Vill du hitta instruktörer så skulle jag rekommendera dig att prata med dom på SVAK, de är alltid glada för att hjälpa!

Nu tänkte jag berätta om den underbara helg jag har haft. Jag har varit på Mary Kay Seminarie i Göteborg, och jag har aldrig haft så roligt i hela mitt liv. Två gånger i mitt liv har jag gråtit glädje-tårar, när jag vann U-SM 2005 med Coxi och nu under seminariet. Jag har känt mig så lycklig, haft så roligt och dessutom lärt mig grymt mycket. I torsdes morse åkte vi till Göteborg med stor spänning och förväntan. Några timmar senare stod jag i min galaklänning och tog emot titeln "Unit Miss Go Give". Jag blev otroligt paff och förvånad, men oerhört glad. Det är tack vare dig underbart fantastiska Åsa, som jag stod där och tog emot vad jag fick. Dessutom fick jag se många andra driftiga kvinnor som gjort otroliga prestationer under året, inget är ju så inspirerande som det...

Åsa, det här är till dig: Tack vare dig har jag lärt mig vad tacksamhet är, jag har lärt mig vad givmildhet är och jag har lärt mig hur man kan göra andra kvinnor glada samt hur bra det känns i hjärtat. Dessutom har Du, Åsa, berikat mitt liv så oerhört genom att, inte bara lära mig hur jag ska tackla fartbulor i mitt liv och vad som är viktigt i livet, utan också att drömmar kan bli sanna! Tack vare dig sitter jag nu här och har otroliga drömmar, dessutom tror jag att jag klarar det. Allt tack vare dig. Du har fått mig att förstå vilken väg jag ska ta, hur jag ska hantera farthinderna på vägen och hur jag ska nå mina drömmars mål. Jag är så fantastiskt glad att jag hamnade i just Din unit. Det är ju lätt den bästa, och det ska jag ta vara på, jag lovar. (Vi ska ju ordna den fina bilen till dig!) Tack för allt du gjort för mig och tack för att du tror på mig. Du anar inte hur mycket det värmer mitt hjärta. Du har gett mig en glädje, ett mål, en framtid. Så tack!




(Bilder från seminariet kommer imorgon då jag får dem från Åsa)

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar