lördag 13 augusti 2011

Lite träning och Ljus party!

Julia: Halv 8 den 5 september ska jag till Emma igen, med både Tindra och Bill. Häng gärna med då! :)

Sitter och väntar på att Oskar ska komma så vi kan åka och göra något kul ikväll. Gårkvällen senderades, inte helt oväntat i Knislinge.... Idag har jag tränat Tindra och Bill i lydnad och agility, faktiskt gick de båda väldigt bra! Fick lite tips av Emma (Hundmassören) att jag skulle börja träna om Tindra som om hon vore valp/unghund igen eftersom erlichian tydligen kan göra att minnet cepar. Så ja, jag testade att börja från början, och genast har träningarna blivit mycket behagligare och roligare. Nu vet jag varför hon varit så konstig, men nu går det framåt i alla fall!

Utöver det har det bara varit promenad, lite bad och sedan ljus party! Jätte trevligt, men tyvärr skulle jag som vanligt vilja ha halva katalogen. Men några fina saker köpte jag i alla fall, ni får se dom när jag har fått dom :)

Har tagit en del bilder, och har lovat mig själv att lägga in dom... men idag har jag bara inte hunnit, förmodligen hinner jag inte morgon heller eftersom vi ska till vallarna och se Stefan och Krister då! Men på måndag lovar jag att sätta det på min "att göra lista". En ny header ligger högt på listan också. Det är så mycket man ska göra!

Till sist vill jag gratta min allra bästa vän, JULIET, på födelsedagen! Grattis och hoppas din dag har varit underbar!

XoXo

1 kommentar: