torsdag 11 augusti 2011

Catching up!

Shit pommes, min uppdatering suger.

Hur kan det komma sig att man först måste köra sig rakt ner i botten först för att saker och ting ska fungera? Allt har ju varit totalt kass ett bra tag. Nu vet jag inte om något är kasst över huvud taget? Det är många dagars uppdatering vi har missat, så jag punktar upp lite av det som hänt kort sammanfattat.

* Clinicen för Karin Söderberg var riktigt bra! Jag blev otroligt inspirerad och sugen på att träna! Jag fick många tips som jag ska testa på.

* Jag fick jobb, gick på utbildning och började jobba.

* Jag slutade på jobbet eftersom arbetstiderna sög och jag tjänar mer på mitt Mary Kay på en timme som jag gjorde på en hel dag där.

* Mary Kays seminareår började och så även Kick offen! Riktigt kul, inspirerande, energigivande och lärorikt! Även jag höll lite föredrag, otroligt kul!

* Jag ska på SEMINARIET! Helt sjukt fantastiskt så j*vla kul det kommer bli! Längtar enormt.

* Jag och älskling fick oss ett hus. Eller ja, en liten gård. Tack vare detta kan jag nu stängla och hämta mina får inom det snaraste = träning varje dag!

* Medlemsmöte i Vinslöv, jag ska vara lagledare för ponnyallsvenskan. Ska bli riktigt kul! Får man inte rid längre, så kan man ju i alla fall vara med ändå! Ser fram emot detta.

* Jag ska snart flytta! Wiiiii, längtar. (Har redan börjat packa.)

* Bill har varit hos massören (Emma) och hon hittade, inte helt oväntat en del skit i länden och innerlåren. Därav hans konstiga gång, och ett återbesök är bokat. Bill älskade massagen och blev smått kär i Emma. Det är värt varenda öre, så ni som har hund (Speciellt ni som tränar), gå dit och få er hund masserad.

Tror det var allt... Nu ska jag pilla lite med headern, känns som att vintertemat är lite väl långt gånget...

XoXo

1 kommentar:

  1. Var det så kass lön på jobbet? Visste jag inte...

    Jag vill följa med nästa gång du ska till Emma! Har inte träffat henne på typ 2-3 månader!!!!

    SvaraRadera