torsdag 14 april 2011

Tindra min Tindra :)

Ååh herre gud vilka bra dagar Tindra kan ha ibland. Hon har fanimig aldrig varit så laddad och duktig som hon var idag!! älskade hund! Hittade även en intressant på blocket... hmmm... får se hur det blir med den saken

Idag har jag varit fruktansvärt duktig: Först åt jag frukost (Det gör jag aldrig när jag går upp tidigt) och sen var det fem timmars skrivning i aulan- nationella prov i svenska B. Riktigt drygt, min hand är svullen. Trots detta körde jag hem och har sedan städat och tvättat bilen, tränat Tindra och promenerat med hundarna. Lagade även lunch och åt innan. Nu har jag slöat lite vid blocket o så.

Min klocka hade kommit idag, även så mitt skal till telefonen! Mycket fina båda två! Jag har till och med tagit foto på de nya klockorna!! Det ni! Lägger upp dom sen (förhoppningsvis, haha). Fick även brev idag att mina skor har kommit!! (Bal och student alltså.) Jag får hämta ut dom när jag har tid. Ikväll väntar lite jobb o så.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar