lördag 2 april 2011

Dålig period

Trots att jag är trött, sur och aningens ledsen så tänker jag göra ett litet inlägg för mina kära läsare.

Igår var det en trip till vårt kära Danmark som stod på schemat. Dagen var väldigt rolig och kanske till och med en gnutta lärorik. Bilder kommer.

Idag har jag varit på det äckliga högskoleprovet igen. Det gick åt helvete, sämre än förra gången och förra gången var katastrof. Jag får väl bara inse att jag får bli militär om jag kommer in, annars får jag väl bli något som alla idioter klarar av(tänkte nämna något, men hade nog retat upp någon då.). Vi får väl se hur det blir med den saken. Ont i huvet har jag nu i alla fall, är mega trött också.

Tittade nyss ner på min mage och insåg attj ag är tjock. Måste börja träna, men alla jävla gym har ju bara minst halvårskort. Jag ville ha MÅNADSkort. Jävla nybodigheter.

XoXo

1 kommentar:

  1. Det finns ett gym i hässleholm som har månadskort.
    twentyfourseven tror jag att det heter.
    Du är inte tjock, men om du vill träna, tänkte jag :)
    <3

    SvaraRadera