tisdag 12 april 2011

Lucka..

Oj, vilket hopp det blev nu. Det blir så jobbigt att blogga när man har missat några dagar, det finns så mycket att berätta då. Men ni kan väl få en snabbsumering:

* Helgens SUPER härliga väder gillades! Fredagskvällen spenderades i Knislinge och på lördagen blev jag kidnappad av Oskar. Vi hade en jättemysig kväll med mat och hotell, helt underbart var det. Älskar dig! <3 Söndagen spenderades i trädgården med massor av sol!

* Igår fick jag psykbryt, allt jävlades. Men efter att ha skällt på posten (till ingen nytta) så blev jag lugnad av Oskar som tog hand om mig och fick mig på bättre humör.

* Idag har ÄNTLIGEN mina produkter kommit, men naturligtvis inte hem, nej jag ska köra till äckliga Tollarp och hämta dom. Men jag får väl så snällt göra det sen. Sen ska allt leveras! (Äntligen.)

* Jag behöver pengar. Mycket pengar. Någon som vill ge mig lite? Några tusen eller så?

* Rebeccas studentklänning är också creme/champange så jag är inte ensam! Jag kommer alltså inte att skära mig mot alla andras vita klänningar, inte vara ensam om det i alla fall! Tack Becc!

* Jag har as mycket att göra, så nu måste jag sätta igång. Jag har svenskatal imorgon och jag har inte gjort det än. Hade ett tal, men eftersom det (som sagt) var nästan identiskt ed Yvonnes så valde jag att göra ett nytt. Vilket jag inte gjort ännu.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar