onsdag 6 april 2011

Nyinhandlat!

[En snabbis bara till dig Julia: Det minsta 24/7 har är 4-månadskort:) Men man måste köpa helårs för att kunna komma in dygnet runt. ]

Idag har varit en rätt bra dag! Lite missöden i skolan o så, annars har jag fått min studentklänning som satt jätte bra! Den var faktiskt snyggare i verkligheten också, älskar den! Dock har jag inet bestämt mig för om jag kan ha den.. den är liksom cremefärgad, inte helt vit. Blir det konstigt med den vita mössan? Hjälp mig!

Igår var jag och Aleksandra på utbildning, den var mycket lärorik!! Väldigt kul. En Iphone blev också inhandlad sådär precis innan. Nu har jag äntligen en telefon som fungerar! wii. Dessutom har jag två nya klockor i min ägo. En till är på väg. Bild kommer kanske, men det lovar jag ju alltid så man vet ju aldrig.

Nu behöver jag plugga, ska även jobba lite. Vi hörs!

XoXo

1 kommentar:

  1. jag ska ha cremefärgad :) eller aa gräddvit, champange, eller hur jag nu ska beskriva färgen.

    SvaraRadera