torsdag 17 maj 2012

Vriden självbild?

Okej, nu har jag blivit lite upprörd och känner att jag måste dela detta med er läsare. Ni vet på facebook, där finns det någon grupp som lägger upp bilder på otrogna kräk och skriver i texten att man ska gilla om man hatar människor som är otrogna. Nu är det så att en person på min Facebook (inga namn nämnda) som har gillat detta. Problemet nu är att personen själv har varit otrogen. Inte min buisness egentligen, men sånt här gör mig så jävla arg. Vad har denna person för vriden bild av sig själv? Personen i fråga verkar ju blunda för sina problem (jag tycker man har feta problem om man är otrogen.) och dessutom sätta sig själv jävligt högt. För helvete rannsaka dig själv och skaffa dig en verklig bild av dig själv. Då kan du göra något åt dina problem, bli en bättre människa och kanske sluta skada personer i din närhet. Ett tips bara. Måste bara tillägga att jag i normala fall inte har något speciellt emot personen i fråga, men deta gjorde mig bara arg. (vet inte om personen i fråga läser min blogg, men om du gör det så hoppas jag att du känner dig jävligt träffad.) XoXo

1 kommentar:

  1. Det finns gott om korkade människor!
    Människor som dessutom är svartsjuka mot sin flickvän/pojkvän och är kontrollerande, som sen själva är otrogna?!
    Get a grip!

    SvaraRadera