lördag 26 juni 2010

Midsommar är över

Ofta att alla affärer har stängt två gånger om året och idag är en av dom? ONÖDIGT säger jag. Jag som ville handla :( Menmen, jag har ju sommarlov, så får ta det någon gång i veckan. Dock får ju stackars Oskar shoppa efter jobbet, men det gör han nog så gärna för min skull ;)

Igår var det midsommar, den mest lyckade hittills i mitt liv! Jättemysigt, såklart firades det med älskling :) Ska inte avslöja vad vi gjorde, men tack för igår älskling, du är bäst :) Älskar dig massor <333

Bilder har jag ju såklart inga, tog bara med Oskars mobil... (Min suger)

Idag har det inte hänt mycket... Oskar dumpade mig här hemma för att fiska.. (Hör och häpna!) Vet inte om jag ska orka träna Tindra, kanske rida... känner mig mest seg idag. Tror jag sitter här och väntar på att pappa ska komma hem med mat.

I morgon blir det tävling med Jackie, spännande! och på måndag ska jag mönstra! iiih! jätte nervös redan...

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar