söndag 6 juni 2010

I´m Loving it!

Då var det söndag igen... fan vad snabbt det går! har nu läst alla kära bloggar som jag så slaviskt följer! (Y) känns bra. Har även hunnit med att rida min galna häst och lite annat smått och gått. Har ju då varit otroligt fint väder idag (information till alla er som sitter inne och ugglar), och fast min kära pojkvän inte gillar sol och värme så värst så fick jag ut honom en stund innan ! vi satt ute och åt glass, jättemysigt :*

Övervägde innan om jag skulle plugga lite, men det vägde då såklart över till ett Nej. Vem trodde annat?

Igår såg vi Sex and the City 2! Shit, det var efterlängtat!!! Oskar följde (ganska motvilligt) med, så även sandra och Hanh :) Filmen var jättebra, kan man förvänta sig annat?! nej, just precis. Hela filmen får toppbetyg av mig, medans bara nannyn får toppbetyg av Oskar. Haha! (Ni som har sett den fattar:)

Har även sett en massa andra filmer i helgen. Bland annat "Bride wars" och "The Human centipede". Bride wars började dåligt, sluta bättre. Den andra SÖG! se inte den, den var dåligt gjord, inte läskig alls, utan bara helt psykiskt störd.

Det vankades också student igår, Josefin var den lycklige :) Grattis till dig! (Inga bilder, som vanligt. Jag har blivit dålig på det där!)

Helgen sammanfattas som mycket mysig och med världens bästa väder! (Det syns på mitt nästan obefintliga skållade skinn) Veckan kommer att börja pissigt, exkursion, prov, redovisning... men det blir bättre, klippning, avslutning, student och slutligen sommarlov!! lovet it!

Nej, nu ska jag duscha och hoppa i sängen! Oskar har rymt idag så jag får väl läsa eller något så jag kan somna nån gång! (Måste ju vara pigg när man ska på exkursion! *SUCK*)


Love you :*

XoXo

2 kommentarer:

  1. Men va skämtar du, du kan ju inte på allvar tycka den är ful?! När jag ska lägga upp bilder brukar jag ändå tänka lite så, kan personen tycka denna är ful även fast jag inte tycker det, men denna gången var det inte ens värt att överväga! Den är jättejättesöt ju, typ den mest lyckade bilden på min data :D ni är alltid söta :) <3 <3

    SvaraRadera
  2. Haha, jo Rebecca, den är FUL! With a capital F!
    <3

    SvaraRadera