söndag 11 oktober 2009

Slutet på ännu en vecka....

Hej hopp :)

Idag har jag varit på dog, trevligt :) Lilla Bea var det som fick doppa huvet i vattenskålen idag. Väldigt trevlig dag måste jag säga :)

Nu har jag kollat på "Taken" , och SHIT vad bra den var! rekommenderar den STARK! (Y)

Jag har också duschat Tindra Idag. Det lös "jag hatar dig" i pannan på henne. Stackare, kan inte vara lätt o va hund. *HOST*

Har försökt fixa musiken på min blogg också, men NEEEJ det är klart att det inte ska funka idag, så jag ger upp det projektet idag...


funderar på vad jag ska göra nu... sjukt rastlös, men vet inte vad jag ska hitta på riktigt ^^ borde göra läxa... men nej, det har jag ingen lust till.

Nu ska jag, min rastlöshet och min dåliga fantasi gå ifrån datan.



XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar